san vicente/pocuro/los andes

idag ar det fredagen den 27 januari vilket innebar sista stora lonen pa flera manader, gosigt skypesamtal med mitt hjarta och att 20 dagar av 40 avklarade har i chile. kanns redan nu lite vemodigt men aven fantastiskt skont med tanke pa att jag far traffa hannes mer snart.
imorgon aker vi till argentinas huvudstad buenos aires. spannande! fortsatter tidsinstalla inlagg sa jag kommer ifatt och kan lagga upp aktuella bilder.
pussar & kramar fran chile
formiddag utanfor en gronsaksaffar i los andes. pa de stallen dar chile inte har intagits av europeiska supermarknader ar affarerna oftast inriktade pa endast ett livsmedel. en del affarer saljer bara kott, andra brod. 
vi akte mot landsbygden utanfor los andes
vag
hittade ett falt dar de tog av skott fran valnotsplantor
http://publishme.se/202268/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
de som arbetade pa faltet. hej
en valnotsplanta som ska bli ett stort trad
har ar tva personer som skordar meloner
hittade persikor
och citroner
akte bostadshus i pocuro. det ar oforstaeligt hur manniskorna har overlever vintern da det forutom kyla aven kommer mycket regn som kan gora att husen rasar.
minnesplats for nagon som dott i en trafikolycka. det ar valdigt tragiskt, men aven smart att ha sana har. om man kommer i en kurva dar det star fyra sana har hus kor man automatiskt forsiktigt, for man far verkligen klart for sig att vagen ar farlig.
tva som jobbar i varmen
en man som kor bort skrap
tvattade mina jeansshorts
badade med gabriel och pia vattnade i tradgarden. det ar sa torrt dar de bor sa de maste regelbundet vattna grasamatta, trad osv for att de inte ska torka bort.
stek.

Kommentarer
Postat av: baloo

hej älskling! ja bara 20 dagar kvar!

du tar så himla fina bilder Sandra <3 du är min idol ;) älskar dig min kärlek!

2012-01-27 @ 17:25:34
Postat av: liz

vad fantastiskt det måste vara att se allt detta! blir så sugen på att resa nu också! och att du bara stöter på ett träd med citroner och andra frukter är ju sjukt coolt! haha

kram från jätte imponerad tjej ;)

2012-01-27 @ 18:55:13
Postat av: s

BALOOBJORNEN: ah, tack for att du tar at dig och kommenterar min bastaste <3 bilderna ar dock valdigt medelmattiga medan dina ar sa proffsiga! ar sa stolt over dig <3 jag alskar dig hannes!

LIZPLATT: sota du! ja, det ar manga nya spannande intryck! ja, det ar nu livet leker, passa pa! borjar bra med london ju! :* och salen forhoppningsvis :) ja, det ar haftigt med stora exotiska frukttrad istallet for sma plantor i vaxthus som man har sett i sverige. kram fran citrontjejen

2012-01-27 @ 23:09:19
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: baloo

haha det är ju jag som är nybörjaren och du är mästerfotografen! <3 och jag är stolt över dig Sandra! ;)

2012-01-30 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0