comeback

ibland tänker jag att jag ska skriva något här. ett hej bara. men det känns pretto med tanke på att det blir det första jag skriver på så länge. men vad fan, nytt år, nya möjligheter. så, hej. det är fredag och jag sitter uppkrupen under min mjuka pläd i sängen med ljus runt omkring. kvalitetstid med sig själv var det. vilken klyscha, men likväl sann. har läst klart torka aldrig tårar, fina roman och fina jonas gardell. så var det med det, dags att påbörja nästa bok snart. läsmode on!
 
annars då? är pepp på det nya året! att sätta sprätt på de pengar jag skramlade ihop år 2012, vilket kommer att gå fort. har börjat på ett vikariat vilket gör mig mer rotad i jönköping, men är tryggt med schema. det mesta är tryggt faktiskt. då fnns liksom inget mer att säga. pratar mer snart igen. pussss
 
 

Kommentarer
Postat av: liz

JA! Hej Sandra!
Kul om du börjar blogga igen!
:*

Svar: hej, vad gullig du är :D
sandra

2013-01-13 @ 16:16:09
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0